Sunday, January 10, 2010

Ucapan Perdana Ketua Kelas Baru

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIIM...

Assalamualaikum wbt...

Pertamanya, saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua rakan PISMP MATH Tahun 1 kerana memberi kepercayaan kepada saya untuk menerajui kepimpinan sebagai Ketua Kelas pada sem1 2010. Sebagai Ketua Kelas yang baru, saya sedar akan tanggungjawab yang besar perlu saya pikul demi memastikan semua aktiviti yang dirancang sepanjang sem ini berjalan dengan lancar. Justeru, saya amat berharap anda memberikan kerjasama yang semaksimum mungkin supaya dapat meringankan beban dan tugas yang diamanahkan kepada saya. Saya berjanji akan cuba melaksanakan tanggungjawab saya sebaik mungkin. Sebelum mengakhiri ucapan ringkas saya, ingatlah peasanan daripada Pen. Ketua Kelas Kita, Siti Aisyah Bt. Adnan...

"BEKERJALAH BERSAMA-SAMA SAYA, JANGAN BEKERJA UNTUK SAYA"

GOOD LUCK SEMUA!!!

1 MALAYSIA : 1 LELAKI : 4 PEREMPUAN !!!
(Sahutlah Cabaran Ini)...Just Joking...huhu

No comments:

Post a Comment